Novinky
PEČENÍ JIDÁŠKŮ V 1.M
V úterý se z učebny polytechniky vinula příjemná, sladká vůně. Všem kolemjdoucím se sbíhaly sliny a někteří z nich dokonce mlsně do učebny nakukovali. Cože to byla za vůně? Děti z 1.M se pustily do pečení jidášků. Kromě Ivet a Market jim pomáhaly ochotné maminky- p. Smolíková a p. Červenková. Všem šla práce krásně od ruky a výsledek byl „mňamózní“. Děkujeme maminkám Theodorky a Mikuláše za pomoc i za milou společnost!!! (více fotografií ve fotoalbu)
ZÁPIS DO 1. TŘÍDY
Zájemci, zapište se do sdílené tabulky (viz druhý odkaz):
Příjemná relaxace i zajímavý svět robotů
Dnešní dopoledne bylo pohodovým startem nového pracovního týdne. Využili jsme pozvání Střední školy a Základní školy Haviřov- Šumbark do relaxační Snoezelen místnosti, kde jsme s Mgr. Kateřinou Pořízkovou a Bc. Simonou Šnajdrovou prožili příběh v moři. Úžasná relaxace 😊. Posléze nás Mgr. Andrej Tužinský a Bc. Martina Vasilko provedli světem ozobotů (alespoň těmi prvními krůčky). Odjížděli jsme velmi spokojeni. Děkujeme pedagogům za čas, který nám věnovali, a přejeme jim hodně elánu a tvůrčích sil.
Proces učení ve škole i mimo ni
V pondělí 25. 3. 2024 se od 16 hodin uskuteční v Přírodovědné učebně další setkání s naší školní psycholožkou. Přednáška má téma Proces učení ve škole i mimo ni. Po přednášce bude následovat společná diskuse. Pokud máte chuť, rádi vás ve škole uvidíme.
Kalendář
- dub
- 19
- Děti byly poučeny o bezpečnosti a chování na akci Prevence dětských úrazů a po dobu přepravy
II.M (4.,5.), VI.M - 19. 4.
1. - Poučení o bezpečnosti
- 19. 4.
- Děti byly poučeny o bezpečnosti a chování na akci Prevence dětských úrazů a po dobu přepravy
- dub
- 29
- Tripartity
I.M (1.,2.,3.), II.M (4.,5.), VI.M, VII.M, VIII.M - 29. 4.
14:00-17:00 - Událost s třídním učitelem
- 29. 4.
- Tripartity
- kvě
- 01
- Svátek práce
- 1. 5.
- Svátek
- kvě
- 08
- Den vítězství
- 8. 5.
- Svátek
Vítejte
Montessori základní škola Úsměv
Škola Úsměv je soukromá montessori škola, která je zařazena do rejstříku škol Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Děti během školní docházky plní výstupy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, dochází však k nim jinou cestou: pracují ve věkově smíšených třídách, učí se v blocích, plánují a organizují si činnost většinou samy, jsou hodnoceny slovně s důrazem na sebehodnocení. Vyučování je postaveno na vlastní samostatné vzdělávací činnosti žáka, která vychází z jejich potřeb a zájmů.
Škola se snaží vytvářet bezpečné prostředí, tak, aby naplňovala svou vizi vybudovat školu spokojených dětí, rodičů a učitelů